All Categories

Ultramarini

Ultramarine Blu hè un pigmentu inorganicu chì u culore hè statu classificatu cum'è Pigmentu Turchinu 29 / CI 77007 da u Sistema di Indice di Culore. Chimicamente hè un sulfosilicatu di sodiu è aluminiu. Stu pigmentu hè a forma sintetica di un minerale chjamatu Lazurite.

U Blu Ultramarinu hà una tonalità pulita è luminosa di turchinu rossu. Questu face u Blu Ultramarinu sfarente di qualsiasi altru pigmentu turchinu di u mercatu è per via di stu fattu hè assai attrattivu.

In più di sta sfumatura turchina rossa assai specifica, u Blu Ultramarinu hè un eccellente correttore biancu chì neutralizeghja i tonalità giallastre. Stu effettu di sbiancamentu hè apprezzatu assai in parechji campi di applicazione.
20190403102322984 副本 副本

Viola Ultramarinu hè un pigmentu inorganicu chì u culore hè statu classificatu cum'è Pigment Violet 15 / CI 77007 da u Sistema di Indice di Culore. Chimicamente hè un sulfosilicatu di sodiu è aluminiu.

Ultramarine Violet furnisce una sfumatura viola assai specifica assai apprezzata da a so luminosità. A so efficacità cum'è correttore biancu hè ancu assai aduprata per neutralizà u giallu di certi plastichi è rivestimenti.

Enquiry