All Categories

Mercati è Industrie

1 ings Guarnizioni di Frenu

L'ossidi di ferru più molli sò ancu usati per stabilisce un coefficiente di attritu specificu è per a colorazione nera. Ancu per questa applicazione, ZHONGLONG hà pigmenti speciali di ossidu di ferru neru (PBK11) per questu campu.

2 、 Detergenti è saponi di lavanderia

I detergenti incorporanu u Blu Ultramarinu in a so formula per uttene i migliori risultati di bianchezza è per corregge u naturale o pruduttu da l'ingiallimentu in fibre tessili. Sta formula cuntene tipicamente granuli turchini chì anu u Blu Ultramarinu digià incorporatu. U Blu Ultramarinu hè capace di arricchisce a bianchezza di e fibre tessili perchè assorbe lunghezze d'onda gialle è ùn li riflette micca, rendendu u tessutu sembra più biancu per via di un tale effettu.

Per arricchisce a bianchezza di i tessuti i sbiancanti ottici sò ancu usati ma l'esposizione à u sole li degrada. I sbiancanti ottichi assorbenu a luce ultraviolet invisibile, emettendu luce visibile è cusì aumentendu a riflettanza totale di a superficia bianca, dendu un aspettu luminosu. Ultramarine Blue funziona diversamente assorbendu a luce gialla, evitendu u so riflessu.

U Blu Ultramarinu hè catturatu meccanicamente in a struttura di a fibra, significendu chì una introduzione fisica in u tessutu hè fatta, mentre u sbiancatore otticu hà una incorporazione superficiale. A causa di a dimensione di particule ultrafine di u Blu Ultramarinu è di a so affinità d'acqua pò esse eliminata cù altri lavaggi, furmendu una piccula struttura cù lavati ripetuti è risciacqui. Per questa ragione è per a so alta resistenza à a luce, u Blu Ultramarinu hè megliu ch'è i sbiancanti ottici per questa applicazione, è in più tendenu à degenerà otticamente, quandu sò esposti à a luce, producendu da per elli tonalità gialle.

Ci hè una sinergia trà imbiancaturi ottichi è Ultramarine Blues postu chì si cumplementanu è danu boni risultati. Sò dui prudutti cumpletamente cumpatibili chì uniscenu i so effetti di imbiancatura è coprenu un spettru più largu sottu luce solare è artificiale.

U listessu principiu chì spiega l'usu di u Blu Ultramarinu in i Detergenti hè applicabile à l'usu di tale pigmentu in Saponi di Lavanderia. In l'ultimu Ultramarine Blue hè incorporatu in un sapone di barra tipicamente di culore blu chì hè adupratu per lavà i tessuti. A frizione di u sapone di barra nantu à u tessile: da un latu, pulisce u tessutu postu chì cuntene i tensioattivi; da l'altra parte permette à e piccule particule Blu Ultramarinu di esse catturate meccanicamente da a struttura di fibre è assorbe lunghezze d'onda gialle.